vrijdag 15 augustus 2008

Weekje Alicante - 01 AUG 08


Op dinsdag 29 juli kreeg ik een boodschapje van Johan dat Patrick, Vincent en Stijn naar Alicante kwamen en waarom ik niet meeging??? Ik had duidelijk iets gemist. Om het hele verhaal wat kort(er) te houden, ongeveer 30 minuten later, had ik beslist mee te gaan. Patrick zou me met de rest komen oppikken op 1 augustus rond 13 uur op het werk.


Vrijdag was het zover, vlug achter een auto naast het werk van mijn lange broek met schoenen omgekleed naar short en flipflop, een laatste kus aan Petra en we waren weg.

1 ding staat vast, met de auto naar Alicante, da's lang, heeeeel lang. Ongeveer 1900 km lang.


Patrick reed als een speer, Vincent als een kapotte speer:-) en ik zo iets daartussen. Stijn, aka Sven, die liet zich rijden. Naast verveling en de lange weg, was er voornamelijk plezier, en zeker in het begin.
Na enkele uren rijden, stopten we tegen middernacht in Montpellier, we gingen nog iets drinken in een veel te luide lounge bar en gingen slapen in de Pullman, vroeger Sofitel Montpellier. 4 sterren en niks te weinig na een ganse middag en avond in de wagen met vrij weinig stops.

Geen opmerkingen: