vrijdag 15 augustus 2008

Weekje Alicante - 02 AUG 08

Allé, vooruit, weer ne gansen dag rijden. Ongeveer 2 uurtjes voor we in Alicante kwamen moesten Vincent en Stijn plots naar het toilet. We waren net een uurtje eerder gestopt....

Terwijl Patrick en ik zaten te wachten op die 2, zag ik plots dat voor onze auto Erol Delikus liep, ex-collega-Team Leader bij Amex. 't was plezant om hem terug te zien en vooral onverwacht, hij ging ook naar Alicante, toch de buurt, Campello.

Tegen 20 uur 30 waren we dan eindelijk in Alicante en konden we met Johan en Simonne iets gaan eten. Simonne, die door Stijn, bijna constant Sonia werd genoemd, maar enfin.
we gingen iets eten bij een soort Argentijns restaurant, La Chacra Argentina. Heel lekker, maar hadden die mensen meegedaan aan 'Mijn Restaurant" dan had de jury zich nogal kunnen uitleven op de bediening. Sympathiek, net, maar traag, constant iets vergeten,....

Daarna gingen we nog iets drinken in de Buddha-Bar en daar hebben we ook wel weer goed gelachen.

Na enkele uren bijgepraat te hebben, gingen we ook slapen, mijn kamergenoot werd Sven die 's nachts nogal vaak hardop begint te praten: "Vincent, wa zijt ge nu weer aan het doen he?"; maar ja, da ben ik ondertussen wel gewoon.

Geen opmerkingen: