woensdag 14 november 2007

Seoul, South Korea

Eindelijk de tijd om even iets te posten. We zijn nu al vier dagen in Seoul en Stefan en ik hebben nog geen ruzie gemaakt en al veel gelachen, maar vorral veel gestapt. Beeld u in dat ge van Zaventem naar, pakweg, Anderlecht moet stappen, ewel, dat elken dag zal zowa zijn wat we hier al hebben afgestapt. Stappen en de Seoulse Metro, de 2 constanten van deze reis. Ah nee, er is er nog een, het zoeken naar vreetbaar voedsel; want, ook al zijn de Koreanen dan nog zo fier op hun eten, mij kan het absoluut niet smaken. Ik wist nog wel van vorige keer dat het ni zo goed was maar dat het zo erg was, neen. Vooral het nationale geslecht, euh gerecht, Kimchi, komt mijn oren en dan vooral mijn neus uit, want overal hier riekt het ernaar, in de Metro, aan het ontbijt in de gangen van het hotel, op elken hoek van de straat en zelf in de boeren van Stefan (lol).
Het begon zelf al op de vlucht, gerechten kon je kiezen, wel allemaal Koreaans en allemaal met een zakje Kimchi, Stef heeft ze alle2 opgegeten.

Als je wil weten wat het is, googled het dan maar eens.

Smakelijk !

Geen opmerkingen: