maandag 14 januari 2008

Midnight in the Garden of Good & Evil




In Savannah had ik 'Midnight in the Garden of Good & Evil', door John Berendt, gekocht. Het verhaal speelt zich volledig af in Savannah en gaat over een min of meer waar gebeurd verhaal.

Het is een meeslepend boek en veel van de plaatsen die we hadden gezien komen erin voor.



Ik heb het boek vanmorgen uitgelezen; en dit valt nu spijtig genoeg samen met het einde van de vakantie. Morgenvroeg vertrekken we, niet leuk.

Maar wat is er sindsdien nog gebeurd?

Vrijdag zijn Petra, Leilani en ik samen gaan eten bij Mimi's Cafe en daarna zijn we nog even langs geweest bij Michaels.

Zaterdag zijn we naar de farmer's market in Winterpark, een dorpje aan het uiteinde van Orlando. Plezant en we hebben er heerlijke Popcorn, Mega-radijzen en Ugly Tomatoes gekocht.

Gisteren gingen we een laatste shopping doen, van maximum 4 uur (rijden inbegrepen), we vertrokken om 10 uur en zijn teruggekomen om 18 uur !!!! Terwijl we naar Ron Jon Surfshop reden, vielen de bakken plots uit de lucht, in het kwadraat! Ik heb de rest afgezet aan de winkel en ben dan de wagen gaan parkeren. Vermits het niet stopte ben ik dan maar de 50 meter beginnen rennen door enorme plassen en ondanks alles was ik nog kletsnat. Toen ik aankwam vroeg Petra:"Hebt ge da gezien? Ni te doen." Gezien, ik was begot druipnat en net erdoor gelopen.


Leilani heeft gisteren nog een prinses of 3 gekregen uit de Disney Store en daar danst ze nu al mee sinds gisteren. Assepoester is zo groot als zij.
Gisteren dan ook nog de baggage gemaakt, 't is nipt geworden maar we hebben net genoeg met onze 3 extra zakken, hehe.

Voila sie, volgende post vanuit Belgiƫ zeker. Here we come.

Geen opmerkingen: